WAPRO 365

Sprzedaż i magazyn


WAPRO 365
 to linia produktów, ze zmienionym systemem licencjonowania – z licencji na czas nieoznaczony na czasowy (abonamentowy). Oznacza to, że program będzie działał w pełni tak długo na jak długo zostanie zakupiona licencja na jego pracę (aż do 365 dni)

Cena specjalna obowiązuje w przypadkach: 
Regularnego odnowienia licencji wg zasad przedłużenia abonamentów. Regularne odnowienie możliwe jest w okresie od 90 dni przed datą końca aktualnej subskrypcji oraz do 90 dni po tej dacie. 
Przejścia na licencję czasową z licencji bezterminowej w wersji 8.8 lub 8.9, z zachowaniem stanu posiadania. 

Wyrównania okresów subskrypcji dla licencji przedłużanych po spełnieniu pkt 1.
W pozostałych przypadkach obowiązuje cena podstawowa.

Jednolity Plik Kontrolny – WAPRO JPK

50zł
  • Generowanie i wysyłanie plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP. Umożliwia wysyłanie plików JPK z numerem NIP zgodnym z NIP właściciela licencji programu. Współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.
80zł
  • Generowanie i wysyłanie plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP dla nieograniczonej ilości firm. Możliwość automatycznej wysyłki plików maksymalnie dla 10-ciu firm. Współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.**
  • **  Współpracuje z: wapro magwapro fakirwapro kaper i wapro fakturka.
100zł
  • Automatyzacja cyklicznego przygotowania i wysyłania plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP jednocześnie dla wielu firm, współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, wariant przeznaczony dla Biur Rachunkowych, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.**
  • **  Współpracuje z: wapro magwapro fakirwapro kaper i wapro fakturka.
Call To Action
200zł
  • Obsługa wielu magazynów i firm (MM, przesunięcia międzymagazynowe)
  • Rozliczanie magazynu – FIFO/LIFO; PZ/WZ/PW/RW, remanent
  • Sprzedaż dokumentów (faktury, paragony, waluty)
  • Rezerwacje towaru i planowanie sprzedaży
  • Zestawienia, raporty użytkownika (własne kreatory)
  • Import/eksport bazy (dane, doc, MM)
  • Obsługa walut, dokumenty SAD, eksport XML, Intrastat
  • Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)
  • Kreator raportów zaawansowanych / integracja z Crystal Reports
  • Tworzenie własnych tabel i struktury bazy
Call To Action
500zł
  • Obsługa wielu magazynów i firm (MM, przesunięcia międzymagazynowe)
  • Rozliczanie magazynu – FIFO/LIFO; PZ/WZ/PW/RW, remanent
  • Sprzedaż dokumentów (faktury, paragony, waluty)
  • Rezerwacje towaru i planowanie sprzedaży
  • Zestawienia, raporty użytkownika (własne kreatory)
  • Import/eksport bazy (dane, doc, MM)
  • Obsługa walut, dokumenty SAD, eksport XML, Intrastat
  • Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)
  • Kreator raportów zaawansowanych / integracja z Crystal Reports
  • Tworzenie własnych tabel i struktury bazy – NIEPOTRZEBNE

fakturowanie – WAPRO FAKTURKA

50zł
  • Pakiet jednostanowiskowy, jedna firma
80zł
  • Generowanie i wysyłanie plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP dla nieograniczonej ilości firm. Możliwość automatycznej wysyłki plików maksymalnie dla 10-ciu firm. Współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.**
  • **  Współpracuje z: wapro magwapro fakirwapro kaper i wapro fakturka.
100zł
  • Automatyzacja cyklicznego przygotowania i wysyłania plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP jednocześnie dla wielu firm, współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, wariant przeznaczony dla Biur Rachunkowych, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.**
  • **  Współpracuje z: wapro magwapro fakirwapro kaper i wapro fakturka.
Call To Action
200zł
  • Obsługa wielu magazynów i firm (MM, przesunięcia międzymagazynowe)
  • Rozliczanie magazynu – FIFO/LIFO; PZ/WZ/PW/RW, remanent
  • Sprzedaż dokumentów (faktury, paragony, waluty)
  • Rezerwacje towaru i planowanie sprzedaży
  • Zestawienia, raporty użytkownika (własne kreatory)
  • Import/eksport bazy (dane, doc, MM)
  • Obsługa walut, dokumenty SAD, eksport XML, Intrastat
  • Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)
  • Kreator raportów zaawansowanych / integracja z Crystal Reports
  • Tworzenie własnych tabel i struktury bazy
Call To Action
500zł
  • Obsługa wielu magazynów i firm (MM, przesunięcia międzymagazynowe)
  • Rozliczanie magazynu – FIFO/LIFO; PZ/WZ/PW/RW, remanent
  • Sprzedaż dokumentów (faktury, paragony, waluty)
  • Rezerwacje towaru i planowanie sprzedaży
  • Zestawienia, raporty użytkownika (własne kreatory)
  • Import/eksport bazy (dane, doc, MM)
  • Obsługa walut, dokumenty SAD, eksport XML, Intrastat
  • Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)Definiowanie własnych pól dodatkowych (kartoteki, asortyment)
  • Kreator raportów zaawansowanych / integracja z Crystal Reports
  • Tworzenie własnych tabel i struktury bazy – NIEPOTRZEBNE

Sprzedaż i Magazyn – WAPRO MAG

50zł
  • Pakiet jednostanowiskowy,
    jedna firma, jeden magazyn, jeden użytkownik
80zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na 1 stanowisko
    – kilka oddziałów, magazynów, użytkowników
100zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na 1 stanowisko
    – kilka oddziałów, magazynów, użytkowników
200zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na 1 stanowisko
    – kilka oddziałów, magazynów, użytkowników
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 99,98 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 58,33 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko )
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 44,44 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 37,50 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy
500zł
  • Pakiet sieciowy. Dodatkowe stanowisko.

Aukcje Internetowe – WAPRO AUKCJE

50zł
  • Pakiet sieciowy do 1000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych 
80zł
  • Pakiet sieciowy do 3000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych 
100zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych 
200zł
  • Pakiet sieciowy do 1000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker
500zł
  • Pakiet sieciowy do 3000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 58,33 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko )
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 44,44 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 37,50 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy
500zł
  • Pakiet sieciowy. Dodatkowe stanowisko.

Mobilny Handlowiec – WAPRO MOBILE

50zł
  • Jedno stanowisko
80zł
  • Stanowisko do konsoli zarządzającej
100zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych 
200zł
  • Pakiet sieciowy do 1000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker
500zł
  • Pakiet sieciowy do 3000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 58,33 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko )
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 44,44 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 37,50 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy
500zł
  • Pakiet sieciowy. Dodatkowe stanowisko.

mOBILNY mAGAZYNIER – WAPRO MOBILE MAG

50zł
  • Jedno stanowisko
80zł
  • Stanowisko do konsoli zarządzającej
100zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych 
200zł
  • Pakiet sieciowy do 1000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker
500zł
  • Pakiet sieciowy do 3000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 58,33 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko )
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 44,44 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 37,50 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy
500zł
  • Pakiet sieciowy. Dodatkowe stanowisko.

KSIĘGA PODATKOWA I RYCZAŁT – WAPRO KAPER

50zł
  • Pakiet jednostanowiskowy (nie zawiera uproszczonych płac)
80zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na 1 stanowisko (do 3 oddziałów)
100zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)
200zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)
500zł
  • Pakiet sieciowy, licencja na 1 stanowisko (dowolna liczba oddziałów)
500zł
  • Pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych i integracji z usługą Baselinker 
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 58,33 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko )
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 44,44 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy (cena jednostkowa za firmę za 1 stanowisko miesięcznie 37,50 zł netto)
500zł
  • Pakiet sieciowy (1 dodatkowe stanowisko)
500zł
  • Pakiet sieciowy
500zł
  • Pakiet sieciowy. Dodatkowe stanowisko.

  • Usługi subskrypcyjne 
    • Obsługa sprawdzenia podatnika w wykazie VAT 
    • Wysyłka wiadomości SMS z wykorzystaniem integracji z SMSApi 
    • Obsługa paczek kurierskich 
    • Integracja z płatnościami online Przelewy 24 
    • WAPRO RODO 
  • WAPRO JPK 
    • Możliwość generowania deklaracji JPK z danych WAPRO Mag poprzez bezpłatny moduł WAPRO JPK 
  • Integracja z Coface 
    • Możliwość weryfikacji wiarygodności kontrahenta za pośrednictwem firmy Coface 
  • Sklep internetowy 
    • Integracja z platformą e-commerce 
    • Ilość sklepów (w wariancie START 1 sklep, w pozostałych wariantach bez limitu) 
  • IBusiness WAPRO 
    • Integracja z platformą iBusiness WAPRO 
  • Usługa SMS 
    • Integracja z SMSAPI 
    • Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów 
    • Wysyłanie SMS dla zaznaczonych rozrachunków 
    • Wysyłanie SMS dla zaznaczonych zamówień 
    • Automatyczne wysyłanie SMS przy zmianie statusu zamówienia 
    • Wysyłanie SMS do kontaktów kontrahentów przypisanych do zadania CRM 
    • Wysyłanie SMS ze śledzeniem adresu URL oraz sprawdzeniem konwersji kliknięć 
  • E-Poczta 
    • Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości email za pomocą wbudowanego klienta poczty 
  • E-Dokumenty 
    • Możliwość automatycznego zapisywania załączników w wersji elektronicznej we wbudowanym module e-Dokumenty 
  • Ogólne 
    • Możliwość pracy w sieci (wariant START możliwy jest tylko na lokalnym serwerze, jedna danych) 
    • Elektroniczna wymiana danych w programie Biuro Rachunkowe Online 
    • Optymalizacja pracy terminalowej poprzez wyłączanie grafik w programie 
    • Możliwość zapisywania filtrów użytkownika 
    • Automatyczne pobieranie kursów walut z NBP 
    • Automatyczne pobieranie kursów walut z ECB 
    • Listy szczegółów na oknach dokumentów i kartotekach 
    • Możliwość blokowania kolumn na listach pozycji podczas przewijania 
    • Zapisywanie logo do wydruków w bazie programu 
  • Magazyny 
    • Liczba magazynów i oddziałów (w wariancie START ograniczenie do 1, w pozostałych wariantach bez limitów) 
    • Możliwość prowadzenia wielu firm w programie (każda firma musi nabyć odrębną licencję, nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do magazynu (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość przypisania domyślnego rachunku bankowego do waluty 
    • Sprawdzenie stanów magazynowych w innych magazynach indywidualnie dla asortymentu (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość przeglądania całej kartoteki asortymentowej bez zmiany magazynu (nie dotyczy wariantu START) 
    • Przesunięcie międzymagazynowe (nie dotyczy wariantu START) 
    • Dokumenty przesunięć międzymagazynowych odłożone w czasie (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość wzajemnego kasowania i modyfikacji dokumentów MM w magazynach (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość definiowania nagłówków tekstowych do wydruku na dokumentach 
  • Dokumenty handlowe 
    • Wsparcie dla różnego rodzaju dokumentów handlowych (faktury, paragony rachunki itp.) 
    • Moduł szybkiej sprzedaży detalicznej 
    • Generator dokumentów seryjnych (faktury abonamentowe, tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość definiowania ewidencji Netto/Brutto dla dokumentów 
    • Możliwość blokowania dokumentów przed edycją 
    • Pobieranie towaru na dokument bezpośrednio z innego magazynu na dokument handlowy (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość łączenia w jednym dokumencie handlowym, dokumentów magazynowych z różnych magazynów (nie dotyczy wariantu START) 
    • Faktury uproszczone 
    • Faktury RR 
    • Faktury zaliczkowe 
    • Faktura zaliczkowa krajowa w walucie 
    • Faktura zaliczkowa nie krajowa w walucie (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość modyfikacji specyfikacji faktury końcowej do faktury zaliczkowej 
    • Faktury krajowe w walucie 
    • Naliczanie kosztów dodatkowych dla faktur krajowych zakupu w walucie 
    • Obsługa zagranicznych stawek VAT (UE) (tylko w wariant PRESTIŻ I PRESTIŻ PLUS w wariancie 365) 
    • Obsługa transakcji transgranicznych OSS/IOSS (tylko w wariant PRESTIŻ I PRESTIŻ PLUS w wariancie 365) 
    • Faktury marża 
    • Faktura nieobrotowa 
    • Faktura ProForma 
    • Faktury MP – Metoda kasowa 
    • Faktura – MP 
    • Obsługa wielu momentów podatkowych VAT 
    • Eksport/import faktur w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Automatyczne/ręczne generowanie deklaracji Intrastat (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Eksport deklaracji Intrastat do pliku XML (tylko w wariantach: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
  • Oferty (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość dodawania dokumentów ofert dla kontrahentów 
    • Możliwość tworzenie wielu wersji tej samej oferty z zachowaniem poprzedniej 
    • Możliwość realizacji wielu ofert na jedno zamówienie 
    • Możliwość tworzenia grupowo jednego zamówienia do jednej oferty dla zaznaczonych ofert 
    • Możliwość konfiguracji statusów i numeracji dokumentów dla ofert 
    • Możliwość automatycznej wysyłki powiadomień 
  • Dokumenty 
    • Moduł obsługi akcyzy od wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Dokumenty dostawy na wyroby węglowe (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Automatyczne przygotowanie i drukowanie deklaracji AKC-WW (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Zestawienie dokumentów dostaw wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Automatyczne tworzenie dokumentów dostaw wyrobów węglowych na podstawie dokumentów magazynowych / handlowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Zestawienie zużytych wyrobów węglowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość akcyzy (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Zestawienie dokumentów dostawy prezentujące wysokość marży (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Tworzenie własnych typów dokumentów magazynowych 
    • Dokumenty SAD i praca w innych walutach (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Dokumenty SAD z opcją Przychód odłożony w czasie (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Dokumenty PZ odłożone w czasie 
    • Eksport/ import dokumentów między oddziałami (nie dotyczy wariantu START) 
    • Definiowalne klasyfikacje dokumentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Transakcje wewnątrzwspólnotowe (UE, tylko warianty BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość automatycznego rozchodowania dostępnej ilości dla zaznaczonych towarów 
    • Alokowanie dostawy w momencie zatwierdzania pozycji, co pozwala zwiększyć bezpieczeństwo przy jednoczesnej pracy wielu użytkowników w jednym systemie 
    • Tworzenie remanentu oraz bilansu otwarcia 
    • Remanent cząstkowy (możliwość sprzedawania towarów nie uwzględnionych w remanencie podczas prowadzenia remanentu w magazynie) 
    • Konfiguracja numeracji wszelkiego rodzaju dokumentów (handlowe, magazynowe itp.) z możliwością rozbicia numeracji dla poszczególnych magazynów oraz możliwością zmiany w dowolnym momencie w roku 
    • Możliwość wyboru numeracji ręcznej lub automatycznej 
    • Powielanie wystawionych dokumentów 
    • Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów 
    • Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania 
  • Asortyment 
    • Tworzenie kartotek z wykorzystaniem kategorii towarowych oraz kategorii wielopoziomowych 
    • Powielanie asortymentu 
    • Obsługa numerów serii i dat ważności 
    • Obsługa metod rozchodu FIFO, LIFO, FEFO 
    • Obsługa metody rozchodu wg nr serii, daty ważności, FIFO oraz wg nr serii, daty ważności, LIFO (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Obsługa kodów egzemplarzowych 
    • Import artykułów z pliku CSV 
    • Eksport / import kartoteki asortymentu w wewnętrznym formacie TXT (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość wykorzystania wbudowanych operacji dodatkowych dla towarów (np. grupowa zmiana cena dla zaznaczonych pozycji) 
    • Zaawansowane grupowe operacje zmiany cen oraz danych handlowych dla zaznaczonych towarów 
    • Nieograniczona ilość rubryk cenowych dla towarów 
    • Eksport / import cen sprzedaży z pliku Excel 
    • Zależność cen: procentowa, kwotowa, walutowa 
    • Definiowanie cen promocyjnych 
    • Definiowanie minimalnego narzutu dla towaru 
    • Możliwość blokowania rabatowania pozycji 
    • Możliwość podpinania zdjęć pod asortyment 
    • Eksport do MS Excel 
    • Możliwość konfiguracji kolumn w kartotekach 
    • Definiowanie atrybutów dla towaru do automatycznego generowania deklaracji Intrastat (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość tworzenia i drukowania etykiet towarowych (nie dotyczy wariantu START) 
    • Protokoły przecen 
    • Analiza historii przychodów i rozchodów towarów 
    • Prezentowanie szczegółów asortymentu na listach szczegółów 
    • Analiza płynności towarów 
    • Analiza dostaw i pozostałych ilości z danej dostawy 
    • Definiowanie zamienników (nie dotyczy wariantu START) 
    • Definiowanie sprzedaży wiązanej 
    • Obrót opakowań zwrotnych 
    • Okno szybkiego podglądu szczegółów 
    • Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze towaru na dokument np. o krótkim terminie ważności 
    • Personalizacja konfiguracji kolumn 
    • Personalizacja kolorów na liście artykułów dla stanów min/max lub ceny promocyjnej 
    • Opcja planowane dostawy i planowane odbiory (nie dotyczy wariantu START) 
    • Wydruk etykiet towarowych (nie dotyczy wariantu START) 
  • Kontrahenci 
    • Sprawdzanie zaznaczonych w kartotece kontrahentów czy są czynnymi podatnikami VAT 
    • Automatyczne sprawdzanie czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT podczas wystawiania dokumentu handlowego 
    • Pobieranie danych o kontrahencie z GUS 
    • Sprawdzanie poprawności nipu UE kontrahenta w systemie EU Vies 
    • Możliwość tworzenia kartoteki kontrahentów z podziałem na różne klasyfikacje 
    • Możliwość stosowania wirtualnych schematów rachunków bankowych dla kontrahentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Specjalny typ kontrahenta „Operator płatności” ułatwiający rozliczenia z operatorami płatności np. Poczta Polska czy operatorzy płatności elektronicznych 
    • Wbudowane operacje grupowe dla kontrahentów 
    • Możliwość stosowania cenników indywidualnych 
    • Eksport / import kartoteki kontrahentów w wewnętrznym formacie TXT 
    • Cenniki indywidualne dla grup kontrahentów 
    • Cenniki indywidualne dla wybranych kontrahentów 
    • Możliwość kopiowania cenników indywidualnych pomiędzy kontrahentami 
    • Cenniki indywidualne w walucie dla wybranych kontrahentów oraz dla grup kontrahentów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość blokowania sprzedaży dla założonych kryteriów np. przeterminowane rozrachunki lub przekroczone limity kupieckie 
    • Tworzenie i drukowanie etykiet adresowych (nie dotyczy wariantu START) 
    • Program lojalnościowy 
    • Okno szybkiego podglądu szczegółów 
    • Prezentowanie szczegółów kontrahentów na listach szczegółów 
    • Personalizacja konfiguracji kolumn 
    • Definiowanie tekstu ostrzeżenia przy wyborze kontrahenta na dokument np. o specjalnych warunkach sprzedaży 
    • Wydruk etykiet adresowych (nie dotyczy wariantu START) 
  • CRM 
    • CRM (moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem) 
    • Wykorzystanie wbudowanego programu pocztowego – e-Poczta 
    • Funkcja kalendarza prezentująca zadania 
    • Kalendarze zadań w stylu Outlook Office 
    • Wysyłanie wiadomości email do kontaktów przydzielonych w zadaniu 
    • Powielanie zadań 
    • Tabele dodatkowe dla zadań CRM (tylko wariant PRESTIŻ PLUS) 
    • Pola dodatkowe do zadań CRM (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
  • Moduł serwisu (nie dotyczy wariantu START) 
    • Moduł Serwisu pozwalający realizować obsługę serwisową towarów 
    • Tworzenie grup urządzeń 
    • Tworzenie urządzeń serwisowanych – mogą one pobierać dane z wybranej kartoteki towarowej lub być Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza wprowadzone ręcznie 
    • Możliwość definiowania typów zleceń serwisowych 
    • Dodawanie zleceń serwisowych 
    • Obsługa pól dodatkowych na zleceniach serwisowych 
    • Pola dodatkowe Urządzeń serwisowych 
    • Pola dodatkowe Kosztorysu zlecenia 
    • Pola dodatkowe zlecenia serwisowego 
    • Tabele dodatkowe pozycji kosztorysu zlecenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS) 
    • Tabele dodatkowe urządzenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS) 
    • Tabele dodatkowe zlecenia serwisowego (tylko wariant PRESTIŻ PLUS) 
    • Obsługę kosztorysu zlecenia 
    • Możliwość generowania faktur 
    • Obsługa e-Dokumentów dla zleceń serwisowych 
    • Generowania zadań CrM dla pracowników realizujących zlecenie wraz z opcją automatycznej synchronizacji stanu realizacji zlecenia 
    • Automatyczne wysyłanie SMS do klienta po zmianie statusu zlecenia
  • Rozrachunki 
    • Tworzenie rozrachunków oraz ich analiza 
  • Dokumenty finansowe 
    • Tworzenie dokumentów kasowych oraz bankowych wraz z możliwością tworzenia raportów kasowych i bankowych 
    • Definiowanie własnych form płatności 
    • Elektroniczne polecenie przelewu dla zaznaczonych dokumentów 
    • Możliwość tworzenia/modyfikowania schematów elektronicznego polecenia przelewu 
  • Paczki kurierskie 
    • Integracja z DHL 
    • Integracja z Pocztą Polską 
    • Integracja z Paczkomaty Inpost 
    • Integracja z Paczka w RUCHu 
    • Integracja z aPaczka.pl 
    • Integracja z DPD 
    • Integracja z GLS 
    • Integracja z FEDEX 
    • Integracja z UPS 
    • Nadawanie paczek 
    • Pobieranie etykiet (pojedyncze/grupowe) 
    • Anulowanie paczek 
    • Pobieranie statusu paczki 
    • Zamawianie kuriera 
  • Współpraca z innymi programami WAPRO ERP 
    • Współpraca z systemem WAPRO Aukcje 
    • Współpraca z systemami finansowo-księgowymi 
    • Współpraca z systemem WAPRO Analizy (nie dotyczy wariantu START) 
    • Możliwość publikacji analiz jako natywne raporty programów w WAPRO Mag oraz WAPRO Fakir 
  • Zamówienia 
    • Zamówienia 
    • Możliwość zmiany statusów zamówień 
    • Klasyfikacja dokumentów za pomocą kolorowych etykiet na listach z opcją filtrowania 
    • Możliwość definiowania własnych statusów zamówień 
    • Historia zmian statusów zamówienia 
    • Analiza zamówień i rezerwacji (nie dotyczy wariantu START) 
    • Zaawansowana analiza zamówień oraz automatyczny generator zamówień do dostawców (nie dotyczy wariantu START) 
    • Automatyczna realizacja zamówień na dokument magazynowy lub handlowy 
    • Zamówienia walutowe 
    • Możliwość realizacji zamówień z różnych magazynów na jeden dokument handlowy (nie dotyczy wariantu START) 
    • Oferta imienna 
    • Realizacja wielu zamówień na wybrany dokument handlowy (fakturę) lub magazynowy 
    • Grupowe realizowanie zaznaczonych zamówień na dokumenty handlowe w modelu jedno zamówienie = jeden dokument handlowy lub wiele zamówień na jeden dokument handlowy z grupowaniem zamówień względem kontrahenta. (nie dotyczy wariantu START) 
    • Zestawienie sumaryczne stany zamówień i rezerwacji (nie dotyczy wariantu START) 
    • Zaawansowane operacje grupowe na zamówieniach (np. grupowe rezerwowanie towarów lub zdjęcie rezerwacji, nie dotyczy wariantu START) 
    • Automatyczne generowanie zlecenia montażu na zamówione produkty (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Eksport/import zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Eksport/import zamówień do pliku TXT (nie dotyczy wariantu START) 
    • Eksport/import pozycji zamówienia do pliki TXT (nie dotyczy wariantu START) 
    • Prezentowanie szczegółów dokumentów na listach szczegółów 
    • Moduł przenoszenia rezerwacji pomiędzy zamówieniami 
    • Schowek pozycji zamówień. 
  • Kompletacja produktów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Moduł kompletacji produktów  
    • Możliwość automatycznego generowania zamówień na brakujące składniki 
    • Możliwość automatycznego przeliczania cen produktu względem cen zakupu 
    • Zlecenia produkcyjne odłożone w czasie 
    • Możliwość zakładania wielu wariantów produktów dla tego samego towaru z różnymi definicjami 
    • Generowanie zleceń produkcyjnych z wybranych dostaw 
    • Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych 
    • Zestawienie aktualnych możliwości produkcyjnych z wykorzystaniem zamienników 
    • Zestawienie zapotrzebowanie na składniki (zbiorcze/indywidualne) 
    • Zestawienie występowanie składnika w produktach 
  • Transport i logistyka (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Trasówki 
    • Elementy obsługi spedycji 
    • Intrastat 
    • Dokumenty cykliczne. 
  • Raporty i zestawienia 
    • Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystal Reports (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Reporting Services (tylko wariant PRESTIŻ PLUS) 
    • Kreator zestawień (nie dotyczy wariantu START) 
    • Elastyczne metody filtrowania do generowania zestawień 
    • Automatyczny transfer zestawień do formatu PDF i RTF 
    • Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość oznaczania zestawień jako ulubione 
    • Dodatkowa konfiguracja raportów wbudowanych 
    • Możliwość wskazania pliku z logo firmy do umieszczenia na wydrukach 
  • Użytkownicy i uprawnienia 
    • Liczba użytkowników (w wariancie START ograniczenie do 1, w pozostałych wariantach dowolna liczba) 
    • Możliwość nadawania uprawnień dla grup (nie dotyczy wariantu START) 
    • Definiowanie uprawnień warunkowych dla poszczególnych magazynów lub operacji (nie dotyczy wariantu START) 
    • Blokowanie oglądania cen zakupu (nie dotyczy wariantu START) 
    • Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi (nie dotyczy wariantu START) 
    • Analiza aktywności użytkowników (nie dotyczy wariantu START) 
  • Urządzenia zewnętrzne 
    • Współpraca z terminalami płatniczymi 
    • Współpraca z centralą telefoniczną VOIP SLICAN (protokół XML) 
    • Współpraca z kolektorami danych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Współpraca z wagami elektronicznymi (nie dotyczy wariantu START) 
    • Współpraca z kasami fiskalnymi (nie dotyczy wariantu START) 
    • Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych 
    • Współpraca z drukarkami etykietującymi (nie dotyczy wariantu START) 
  • Dodatkowe rozszerzenia 
    • Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe, nie dotyczy wariantu START) 
    • Tabele dodatkowe – tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS) 
    • Gniazda rozszerzeń – możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonalności (również wykorzystujących tabele dodatkowe, tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS) 
    • Definiowanie pól dodatkowych (10) w różnych miejscach w programie (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Definiowanie słowników dodatkowych dla pól dodatkowych (tylko warianty: BIURO, PRESTIŻ, PRESTIŻ PLUS) 
    • Możliwość podpinania tabel dodatkowych do list szczegółów (tylko w wariancie PRESTIŻ PLUS) 
  • Inne 
    • Dostępny administrator baz danych do zarządzania bazami programu 
    • Dostępny archiwizator baz danych z możliwością kompresji ZIP oraz automatycznego tworzenia backupów, w połączeniu z harmonogramem systemowym 
    • Dostępny konfigurator SQL – pozwala automatycznie skonfigurować serwer do pracy z programem 
    • Dostępne mechanizmy kontroli poprawności danych 

  • START – przeznaczony dla jednoosobowych mikroprzedsiębiorstw, firm rodzinnych, gdzie podstawową funkcja programu jest fakturowanie prostej sprzedaży towarów, produktów w małym sklepie czy kiosku, 
  • BIZNES – przeznaczony dla kilkunastoosobowych, małych firm, które wymagają już obsługi wielu magazynów reprezentujących oddziały firmy, filie czy punkty sprzedaży detalicznej, 
  • BIURO – posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla biur rachunkowych, które fakturują klientów w ramach posiadanej własnej licencji w wariancie BIURO, 
  • PRESTIŻ – przeznaczony dla kilkudziesięcioosobowych, średnich firm posiadających wiele oddziałów, filii, sklepów na terenie kraju, 
  • PRESTIŻ PLUS – posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ i przeznaczony jest dla użytkowników o specyficznych wymaganiach i umożliwia praktycznie dowolną rozbudowę struktur bazy danych. 

  • Obsługa JPK
    Program do obsługi magazynu WAPRO Mag współpracuje z bezpłatnym modułem WAPRO JPK, umożliwiając składanie deklaracji w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego.
  • Efektywniejsza sprzedaż
    Program umożliwia szybkie i wygodne prowadzenie sprzedaży i fakturowania oraz obsługę transakcji handlowych zarówno w walucie krajowej jak i w walutach obcych.
  • Eliminacja błędów
    Automatyzacja prac i wbudowane mechanizmy kontrolne aplikacji znacznie zmniejszają ryzyko popełnienia błędów zarówno w ewidencji magazynu jak i w sferze handlowej.
  • Sprawniejsza wymiana danych
    Współpraca z pozostałymi aplikacjami WAPRO ERP ułatwia kontrolę i zarządzanie firmą, a wielofirmowość usprawnia zarządzanie nawet rozbudowaną siecią sprzedaży.
  • Większe zyski
    Automatyzacja pracy w dziale handlowym pozwala pracownikom skupić się na prowadzeniu sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów i ich wygodnej obsłudze.
  • Łatwiejszy rozwój
    WAPRO Mag Sprzedaż i Magazyn umożliwia łatwy rozwój firmy pozwalając na prostą rozbudowę o nowe stanowiska, oferując bardziej rozbudowane warianty, a także umożliwiając łatwe tworzenia nowych funkcjonalności.

Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:


STANOWISKO – minimalne wymagania:

SYSTEM: Windows 10 lub nowszy
PROCESOR: 1 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM


SERWER – minimalne wymagania:

SYSTEM: Windows 2012 R2
PROCESOR: 2 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM
SERWER SQL: 2014 lub nowszy


Opis Funkcjonalności aplikacji WAPRO ERP

Program składa się z trzech podstawowych modułów:

– modułu zarządzania magazynowego (moduł przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy)

– modułu zarządzania sprzedażą (moduł przeznaczony jest do wspierania i automatyzowania wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży przeprowadzanymi przez firmy począwszy od ustalenia i kontroli właściwej polityki cenowej poprzez wystawianie i kontrolę stanu realizacji zamówień, wystawianie dokumentów handlowych kończąc na raportach osiągniętych przychodów, zysków czy rentowności firmy)

– moduł finansowy (Jest uzupełnieniem wyżej wymienionych modułów, umożliwia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami. W skład tego modułu wchodzą rejestry operacji bankowych, kasowych, rozrachunków z kontrahentami)

Magazyn i dokumenty magazynowe

Magazyn umożliwia zarządzanie i obsługę dokumentów magazynowych przyjęcia zewnętrznego, wydania zewnętrznego oraz przesunięcia międzymagazynowego.

Dokumenty handlowe

Dodatkowo WAPRO MAG korzysta z dwóch rodzajów dokumentów zakupu usług oraz sprzedaży usług.

Program sam umożliwia tworzenie własnych sygnatur dokumentów na wszystkich dokumentach oprócz zakupu usług i sprzedaży usług można zrobić korektę.

Dokumenty SAD

Program w wariancie Prestiż oraz Prestiż Plus pozwala na tworzenie dokumentów SAD, a także na przyjęcie towaru i kalkulację cen zakupu na podstawie wartości towaru pochodzącej z faktury importowej oraz poniesionych dodatkowych opłat.

Zapisanie dokumentu SAD w rejestrze WAPRO MAG powoduje automatyczne wygenerowanie dokumentu przychodowego PZ i tym samym przyjęcie towaru na stan magazynowy.

Zamówienia

Do kolejnych funkcji należy obsługa zamówień zarówno przyjmowanie zamówień od odbiorców, jak i składanie zamówień do dostawców.

W obu przypadkach użytkownik określa oczekiwany termin realizacji oraz priorytet ważności zamówienia jak również rezerwację towarów albo z danej dostawy lub jeśli jest taka potrzeba na kolejną dostawę.

Bilans otwarcia i remanent

Bilans otwarcia – oprócz możliwości wpisania stanu magazynowego z natury i uzupełnienia kartoteki towarów rozpoczyna nowy okres rozliczeniowy, tzn. usuwa wszystkie dotychczas wystawione dokumenty magazynowe oraz handlowe i zeruje ich liczniki.

Remanent – przeznaczona do okresowego sporządzania spisu kontrolnego towarów bez przerywania ciągłości okresu rozliczeniowego.

Operacje handlowe

Operacje handlowe umożliwia obsługę związane bezpośrednio z prowadzeniem obrotu towarowego: zakupów i sprzedaży, rejestry dokumentów handlowych, dokumentów finansowych, oraz funkcje umożliwiające prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, czyli rozrachunków.

WAPRO MAG umożliwia wystawianie faktur zaliczkowych, VAT Marża, Faktura uproszczona, generowanie dokumentów seryjnych oraz korekt dokumentów.

Sprzedaż detaliczna

Sprzedaż detaliczna jest sprawna i szybka, program wspiera ekrany dotykowe i czytniki kodów kreskowych. Wszystkie dokumenty handlowe znajdują się w kartotece, umożliwia to drukowanie, poprawianie, usuwanie dokumentów. Korekty dokumentów handlowych dotyczące np. zmiany ceny, zmiany upustu lub rabatu w programie przewidziano osobną kartotekę; dzięki temu dokumenty w programie są dostępne w przejrzysty sposób.

Kartoteka rozrachunków

Sprzedaż detaliczna jest sprawna i szybka, program wspiera ekrany dotykowe i czytniki kodów kreskowych. Wszystkie dokumenty handlowe znajdują się w kartotece, umożliwia to drukowanie, poprawianie, usuwanie dokumentów. Korekty dokumentów handlowych dotyczące np. zmiany ceny, zmiany upustu lub rabatu w programie przewidziano osobną kartotekę; dzięki temu dokumenty w programie są dostępne w przejrzysty sposób

Wydruki i raporty

Raporty umożliwia drukowanie stanów i obrotów magazynowych, stanów zamówień i rezerwacji, drukowanie zestawień i analizę płynności. Funkcja – Stany i obroty magazynowe służy do przeglądania i drukowania danych zapisanych w WAPRO Mag.

Dane te są dostępne zarówno w postaci dokumentów wystawionych w czasie pracy, jak i sporządzonych na ich podstawie zestawień. Funkcja – Stany zamówień i rezerwacji podaje dla każdego asortymentu aktualny stan magazynowy, ilość dostępną, oraz ilość towarów zamówionych u dostawców oraz zamówionych i zarezerwowanych przez odbiorów.

Wydruki zestawień stanowią rodzaj centrum zarządzania drukowaniem raportów i analiz wygenerowanych przez program.

Analiza płynności umożliwia odfiltrowanie z całości asortymentu, artykułów o najgorszej lub najlepszej chodliwości.