IMAG POBRANIA

Import Rozliczeń Dostawców

IMAG Pobrania to rozszerzenie do programu WAPRO Mag ułatwiające automatyczne importowanie płatności bezpośrednio z pliku, pozwalająca na szybkie rozliczanie i powiązanie przelewów z zamówieniami lub dokumentami handlowymi.

Moduł rozszerza funkcjonalność systemu WAPRO Mag, umożliwiając pełną automatyzację w zakresie importu płatności ze specyfikacji wysłanej przez klienta.

Aplikacja analizuje dane zawarte w pliku, aby inteligentnie dopasować płatność z pliku i powiązać ją z odpowiednim dokumentem handlowym.

Dodatkowo, na specjalne życzenie klienta, możemy przygotować dedykowany mechanizm importu w oparciu o dowolny plik dostarczony przez klienta – co oznacza, że aplikacja dostosuje się do wymagań konkretnego specyficznego formatu danych.

Moduł działa jako aplikacja okienkowa w technologii .NET, co gwarantuje stabilność i możliwość dalszej rozbudowy zgodnie z potrzebami firmy.

Cennik IMAG POBRANIA MODUŁ CENTRALNY

abonament miesięczny*

1000zł

IMAG POBRANIA 365*

3500zł

licencja wieczysta**

10000zł

Dostępne Wersje

IMAG POBRANIA CENTRALNY
  • Główny moduł IMAG POBRANIA
IMAG POBRANIA DOSTAWCY
  • DPD
  • Przelewy24
  • Ambro
  • Geodis
  • Polkurier
  • Poczta Polska
  • GLS
  • DHL
  • INPOST
IMAG POBRANIA PŁATNOŚci
  • Allegro
  • Empik
  • Media Press
  • Świat Prasy
  • Tabak Polska
  • PH Group

*: Dostęp do aktualizacji rocznej w cenie programu.
**: Dostęp do aktualizacji koszt 15% ceny licencji, dostęp i wsparcie do aktualizacji 25% ceny licencji (pomoc w instalacji i wsparcie telefoniczne).

  • Import płatności z pliku – szybkie rozliczanie płatności z pliku bezpośrednio do systemu ERP.
  • Raport zaimportowanych plików – po imporcie generowany jest raport z rozliczonymi płatnościami.
  • Intuicyjna obsługa – łatwa obsługa programu i wygodny interfejs przyjazny dla użytkownika.
  • Indywidualne wdrożenie – możliwość dostosowania importu pod specyfikację wysłaną przez klienta.

  • Redukcja kosztów
    Obniżenie kosztu jednostkowego transakcji poprzez eliminację konieczności manualnego przetwarzania danych.
  • Oszczędność czasu
    Brak potrzeby poświęcania czasu na przygotowanie i wysyłanie dokumentów w sposób tradycyjny. Program automatycznie wysyła odpowiednie dane do adresatów.
  • Zarządzanie informacjami
    Minimalizacja konieczności wielokrotnego wprowadzania danych. To pozwala zaoszczędzić czas oraz zmniejsza prawdopodobieństwo powstawania błędów. Sprawniejsza transmisja danych pomiędzy firmami umożliwia lepszą współpracę.
  • Integralność danych
    Sprawdzanie poprawności przesyłanych informacji, które są sformatowane według szablonów wykorzystywanych w różnych systemach. To wszystko powoduje wzrost integralności danych.
  • Aktualizacja i szybkość przetwarzania informacji
    Proces przekazywania dokumentów może trwać nawet kilkanaście sekund, co pozwala na szybkie reakcje. Dane przetwarzane w czasie rzeczywistym nie stanowią problemu i umożliwiają dostęp do aktualnych informacji.
  • Współpraca z WAPRO Mag
    Połączenie z bazą  w WAPRO Mag pozwala na zarządzanie dokumentami handlowymi i finansowymi wygenerowanymi w bazie.
  • Ekologia
    Poprzez wysyłanie dokumentów drogą elektroniczną zmniejsza się zużycie papieru.

  • Jakie formaty plików obsługuje system?
    CSV, XLSX
    ZIP/RAR (nawet z hasłem)
    XML dla Allegro/InPost
  • Czy system obsługuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe?
    Tak, wymaga wcześniejszego wygenerowania hasła aplikacji w Twojej skrzynce e-mail.

Do prawidłowego działania oprogramowania należy spełnić poniższe wymagania sprzętowe oraz systemowe:
* Do działania aplikacji niezbędne jest również posiadanie aktualnej wersji oprogramowania WAPRO – starsze wersje programu mogą już nie być wspierane.


STANOWISKO – minimalne wymagania:

SYSTEM: Windows 10 lub nowszy
PROCESOR: 1 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM


SERWER – minimalne wymagania:

SYSTEM: Windows 2012 R2
PROCESOR: 2 GHz (kompatybilny z x86 lub x64)
GRAFIKA: Karta XGA/XVGA (obsługująca 1023×768)
DYSK: Co najmniej 2GB wolnego miejsca
PAMIĘĆ RAM: 2GB RAM
SERWER SQL: 2014 lub nowszy


Opis Działania aplikacji IMAG POBRANIA

Wysyłka Specyfikacji

W pierwszej kolejności plik z konkretną specyfikacją jest wysyłany na skonfigurowany wcześniej adres mailowy w programie Imag Scheduler gdzie zawarte są informacje o poszczególnych płatnościach.

Pobieranie i organizacja plików

Otrzymane pliki są następnie pobierane i zapisywane na dysku lokalnym. System automatycznie porządkuje je w folderach, rozdzielając specyfikację dla różnych podmiotów.

Dzięki temu dane są posegregowane, dostępne w przejrzystej strukturze i przygotowane do importu.

Import płatności i inteligentne powiązania

Na podstawie zapisanych plików program Imag Scheduler wykonuje import płatności bezpośrednio do WAPRO, w trakcie tego procesu aplikacja wykorzystuje inteligentne algorytmy rozpoznawania, które:

• Identyfikują płatnika na podstawie danych zawartych w pliku
• Automatycznie powiązują płatności z właściwym dokumentem w systemie

Dzięki temu obsługa przelewów przebiega sprawnie, a wszystkie dane od razu znajdują się w ERP.

Rozliczanie dokumentów handlowych i zamówień

Zaimportowane specyfikacje są automatycznie dopasowywane do odpowiednich dokumentów i zamówień.

Program umożliwia szybkie i masowe rozliczanie płatności bez potrzeby ręcznego księgowania.